شناسهٔ خبر: 35081 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت مردم در حوزه وقف درمانی معجزه می کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سازمان اوقاف طرحی برای همکاری در حوزه وقف سلامت به مجلس ارائه دهد، مجلس تمام توان خود را به کار می گیرد و کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجتبی رحماندوست، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات اخیر سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت دهی موقوفات در جامعه گفت: من معتقدم که سازمان اوقاف مهمترین کار را در جامعه آغاز کرده است و این طرح چشم به دولت ندوختن و کمک گرفتن ازمردم در مهمترین کارهای اجتماعی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین سرمایه های ما مردم هستند اگر مسیر را به سمت مردم کج کنیم، مردم معجزه می کنند، همین مردم بودند که انقلاب را پیروز کردند و انرژی هسته ای را به ثمر رساندند.

وی اضافه کرد: اگر سازمان اوقاف، وقف را در مواردی مانند سلامت، مسکن، ازدواج، جوانان و ... نفوذ دهد ۱۰ برابر دولت توان کار ایجاد می شود.

رحماندوست بیان داشت: اینکه سازمان اوقاف، وقف را با نظرواقفان به سمت حوزه درمان هدایت کرده است جای امیدواری است چرا که در عرصه سلامت و درمان مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد و کمک به بیماران ونجات آنها کار بسیار مهمی است که یک سازمان مردمی مثل سازمان اوقاف آن را آغاز کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت:کمیسیون اجتماعی مجلس آماده همکاری با این مراکز است باید بتوانیم با یک کارمطالعاتی و برنامه ریزی شده راه را برای تامین درمان و سلامت مردم در کشور باز کنیم. بدون شک اگر سازمان اوقاف طرح همکاری را به مجلس ارائه دهد مجلس کم نمی گذارد و تمام توان خود رابرای پیشبرد این طرح به کار می گیرد.

نظر شما